پيري زودرس پوست در لاغري‌هاي شتاب‌زده
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيري زودرس پوست در لاغري‌هاي شتاب‌زده

صدف نیوز: تنظيم وزن بدن و كاهش سايز اگرچه از جنبه سلامت جسماني و حتي از لحاظ تقويت اعتمادبه‌نفس فرآيندي شگفت‌آور شمرده مي‌شود ولي زياده‌روي در اين مسئله همواره از بحث‌هايي است كه هشدارهاي زيادي از سوي متخصصان نسبت به آن داده شده است.

 دستيابي به وزن مطلوب در كوتاه‌ترين زمان از برنامه‌هاي رژيمي است كه شايد مورد استقبال افراد زيادي باشد ولي عوارض جدي آن از جمله مشكلات پوستي، از ارزش چنين رژيم‌هاي غذايي كاسته است.
مطالعات گوناگون حاكي از آن است، هنگامي كه بدن به سرعت در حال از دست دادن وزن است، پوست فرصت كافي براي جمع‌ شدن و رسيدن به سايز جديد را ندارد و در نتيجه دچار تغييرات نامطلوبي مي‌شود. محدوديت شديد ميزان كالري دريافتي، سلول‌هاي پوست را در معرض كمبود كالري قرار داده و در نتيجه توليد و تكثير آنها را دچار اختلال مي‌كند بنابراين فرايند نوسازي پوست و ترميم زخم ممكن است تحت تأثير قرار گيرد. اين در حالي است كه كاهش وزن سريع موجب كاهش ميزان آب سلول‌هاي پوست شده و تغييرات پوستي از جمله شل‌شدن، خشكي و زبري پوست را منجر مي‌شود.
علاوه بر اين آويزان شدن پوست بازوها، ران و شكم نيز از عوارضي است كه به دنبال كاهش مايع درون سلولي و از دست دادن آب بدن به‌وجود مي‌آيد و احتمال استفاده از جراحي‌هاي زيبايي براي حذف پوست‌هاي بدفرم را افزايش مي‌دهد. خاصيت كشساني پوست عاملي مهم در شاداب و شفاف به نظر رسيدن پوست بوده كه پس از افت شديد كالري بدن و از دست دادن آب، بشدت تحت‌تأثير قرار گرفته و بخصوص پوست صورت را دچار چين و چروك مي‌كند

پوست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, :: 11:2 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما